the first place

blue-ribbonsუბედნიერესი ვარ, როგორც იქნა დასრულდა კონკურსი, რომლის ფარგლებშიც ჩემი მოკრძალებული ბლოგი დაიბადა. ჩემს კატეგორიაში ( ჯანსაღი ცხოვრების ადვოოკატი) ბლოგმა პირველი ადგილი დაიკავა. უბედნიერესი ვარ, რადგან დამიფასდა რამდენიმეთვიანი მართლა მძიმე შრომა. მინდა აღვნიშნო, რომ ეს გამარჯვება, პირველ  რიგში, თქვენი, ჩემი მკითხველის აქტიურობის დამსახურებაა. მადლობა ყველას ვინც ერთხელ მაინც უბრალოდ თვალი გადაავლეთ ჩემს პოსტებს, კიდევ უფრო დიდი მადლობა მათ ვინც კითხულობდა და აქტიურობდა, გამოთქვავდა საკუთარ აზრებს. უღრმესი მადლობა ph international-ს, ბილიკს, რომელიც ყოველთვის ჩვენს გვერდითაა და დიდ როლს თამაშობს თითოეული ამ კონკურსის და პროგრამის მონაწილე ბავშვების ცხოვრებაში.  მადლობა ჟანა ეგაძეს, რომელიც ყველა კითხვას პასუხობდა და გვეხმარებოდა სხვადასხვა საკითხში. ვულოცავ ჩემს მეგობრებს, რომლებმაც ჩემთან ერთად წარმატებას მიაღწიეს მედეას, თაკოს და მაკოს. ძალიან მიყვარხართ. ეხლა კი ამ  ემოციურად დატვირთულ სამადლობელს თვენი ნებართვით დავასრულებ. ( გაგიჟებული და ბედნიერიიი ვაააარ,,, ურაააა)

This entry was posted in სხვა. Bookmark the permalink.

8 Responses to the first place

  1. თათი♥ ამბობს:

    გილოცააავ :*

  2. wearescientistsblog ამბობს:

    გილოცაააავ 🙂

დატოვე კომენტარი