საახალწლო პოსტი

 

glitter-graphics-happy-new-year-195725

2012 წლის ბოლო დღეა, მაგრამ სულ არ მაქვს საახალწლო განწყობა. ცუდია:( იმედია სანამ შემოაბიჯებს ახალი 2013 წელი განწყობა ამიმაღლდება და შემეცვლება.  ძველმა წელმა სასაყვედუროც ბევრი დამიტოვა და სამადლობელიც. ზოგადად ასეა, ბოლომდე კარგი და ბოლომდე ცუდი არასდროს არაფერია,  მთვარაია შინაგანად შეინარჩუნო კარგი და ძლიერი განწყობა და რთულსაც ადვილად გაუმკლავდები და წარმატებასაც სიხარულით შეხვდები. tumblr_mfe6caZyR61rng5tvo1_500_large_large

     არ დავიწყებ მოყოლას რატომ იყო კარგი წელი და რატომ არა, ეს მე ვიცი და ისევ ჩემთვის მეცოდინება, სამაგიეროდ ძალიან ბევრი სათხოვარი მაქვს     დამდეგთან. ვფიქრობ დავუწერო თუ არა თოვლის ბაბუას თხოვნა, მაგრამ ვიცი, რომ ჩემს კეთილ თოვლის პაპას გაუჭირდა და არ მინდა ზედმეტად თავი ავატკიო ჩემი სურვილებით, უბრალო ყველაფერს გავაკეთებ იმისთვის, რომ მე გავუკეთო საჩუქარი და გავახარო. იმედია ყველაფერი გამომივა. მაშ ასე მომავალო ახალო წელო აი ჩემი თხოვნებისა და სურვილების სიაgraphics-happy-new-year-016850

1. მინდა ამ წელმა, პირველ რიგში ,ჩემს ბლოგს მოუტანოს წარმატება და მთელი ნაწვალები წყალში  არ ჩაუყაროს

2.glitter-graphics-christmas-687892 მინდა, რომ ჩემი მთავარი სურვილი ახდეს, რომლის გამოც ღამეების თენებასაც არ ვერიდები. ძალიან მინდა ზაფხულში გავხსა საგამოცდო ცენტრის გვერდი და წავიკითხო, რომ სალომე ჩადუნელი ჩაირიცხა ჟურნალისტიკის ფაკულტეტზე 100%-იანი გრანტით( ამ წარმატებით მაინც გავინელებ იმ დიდ ტკივილს, რომელიც ოქროს მედლის უსამართლოდ დაკარგვამ მომიტანა)

3.  ჩემთვის და ალბათ ყველა შვილისთვის მნიშვნელოვანი, კარგად მიმყოფე ჩემი მშობლები, ფესვები რომლებზეც ვდგავარ და ჩემთან ერთად დგას ყველა ოჯახის წევრი, აშორე გაჭირვება, მოუმართე ხელი და გზა დაულოცე, დიდხანს მიცოცხლე ჯანმრთელად და ბედნიერად. ძალიან მიყვარან და რასაც ვაკეთებ ყველაფერს მათ ვუძღვნი , სიყვარულით სავსე გულითglitter-graphics-christmas-283977

4. კარგად მიმყოფე ჩემი მეგობრები, რომელთა სიყვარულს დღითიდღე უფრო და უფრო მეტად ვგრძნობ  , ჩემი ჭრილობების მალამოები და დარდის გამქარვებლები არიან. გთხოვ ყველას აუხდინო ნატვრები, სურვილები და ოცნებები.tumblr_lukzi4UhEd1r4d4e5o1_500_large

5. 2012-მა წელმა ჩკუა მასწავლა. ვისწავლე რომ არ უნდა დავსვა ზედმეტი კითხვები, არ უნდა ვენდო ყველას და უბრალოდ წინ უნდა წავიდე, ჩემი მიზნებისკენ და 2013ო წელო გთხოვ, რომ წარმატება მომიტანო, როგორც მე ისე ჩემს ოჯახს და მთელ საქართველოს, ყველა ჩემსავით მონდომებულ ახალგაზრდას. 13  არ მაქვს ცუდად დაცდილი არც ცრურწმენების მჯერა( ერთი წელი სკოლაში  მე-13 ნომერი ვიყავი ხოლმე და სულ ათიანები მეწერა) ეხლაც მინდა სულ ათიანზე ჩავამთვარო დამდეგი 2013 წელიც🙂

   6. და ბოლოს მინდა გაძლიერდეს ჩემი სამშობლო ყოველმხრივ, მინდა წინსვლა ყველა ოჯახმა იგრძნოს, აღარ იყოს გაჭირვება და ძმათა ჭიდილი ,იყოს მშვიდობა და იხაროს ქართველმა ერმა ” მრავალჟამიერ”glitter-graphics-christmas-302996

   სხვა უამრავი სურვილი მაქვს, მაგრამ თავს არ შეგაწყენთ, სიხალულით ველოდები პატარა დაიკოს გაღვიძებას,  რომელიც პირვალად, უკვე გაზრებულად ხვდება რომ სადღესასწაულო დროა და მინდა ტკბილი ენით უმღეროს ჩემს მეორე დაიკოს ” რა ლამაზი დღეა დღეს თაკოს დაბადების დღეაო”. ჩემს საყვარელ ხალხთან ერთად ვხვდები ახალ წელს, სიყვარულით და სიხარულით სავსე. გისურვებთ კიდევ ერთხელ ბედნიერებას ჯანმრთელობას და ღვთის წყალობას. აი საახალწლო განწყობაც უფრო ამიმაღლდა მადლობა ჩემო ბლოგოglitter-graphics-christmas-401168

 

This entry was posted in სხვა and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to საახალწლო პოსტი

  1. tsotnee says:

    წარმატებები გამოცდებზე!🙂

  2. MaaRii says:

    saaal sheen guulii ar daaiiiwwyviiitoo…:))):* mjeeraaa room yveelaperiii gaciileebiit ukeeet iqneebaa viidree gasuul weels…….yveelaas giisuurveeebt diid warmaatebaas….daa 2013 weeels gaamegoos rooom sheenmaa bloogmaa gaaimaarjvaa daa agiixdaa udideesii suurviili…:***(( xoo icii meeec dzaaan gamaaxaareeb:D )) dzaaan dzaan miiyvaarxaaar daa giisuurveeeb udiidees warmaateebaas yveelaaa speerooshii….. jaanmrteeloobis, mshviiidoobiis, xvaaviis daa baraaqiis moomtaanii yoopiiliiyoos es weeli chveeniii ojaaxeebiiistviis…daa raac mtaavaariaaa saaqaartveeloos gamtliaaanebiis da siidzliieriis welii yoopiiliiyoos..:* :* :* Happy New Year……<3❤❤

  3. guja says:

    mec gilocav salooo:*******

  4. Jacksona )) says:

    ვერც კი წრმოიდგენ სალო, თუ როგორ მიყვარხარ.. წარმატებებს გისურბ=ვებ.. განსაკუთრებით იცი რა მახარებს ხოლმე?? სულ ჩემს აზრებს რომ ამბობ და იგივეს განიცდი, რასაც მე.. მე მჯერა პირადად შენი, ვიცი, რომ მე-2 სურვილი აუცილებლად აგისრულდება და იგივეს ვუსურვებ ჩემს თავსაც, თუნდაც იგივე ფაკუკტეტზე🙂 დანარჩენი სურვილების ასრულებასაც გისურვებ რა თქმა უნდა და დამავიწყდა რაღაც..🙂 გილოცავ დამდეგს :* ისე ძალიან მომეწონა ეს პოსტი, რომ რაიმე მსგავსს მეც აუცილებლად დავწერ ჩემს ბლოგზე კატეგორიისა და რაღაც რაღაცების მიუხედავად.. მიყვარხაარ :*

  5. kakhelashvili says:

    ოხ , როგორი ლამაზი პოსტიაა ლამაზი სიტყვებით…კიდევ ერთხელ გილოცავ სალოო გისურვებ ყველაფერ საუკეთესოსო ცხოვრებაში აი ყველაფერს…მიყვარხარ ძალიან❤

    • sal4you says:

      მეც ძალიან მიყვარხარ ლულიი :* მრავალს დაესწარი შენ წარმატებები და წარმატებებიი

Leave a Reply

