დაიწყე ჯანსაღი ცხოვრება!

ჩემი აზრით, ვარჯიში ჯანსაღი ცხოვრების და ჯანმრთელი ორგანიზმის განვითარების მთავარი წინაპირობაა. იყო პერიოდები როცა ვარჯიში არ იყო პოპულარული, ეხლა კი ძალიან კმაყოფილი ვარ, როცა ჩემი მეგობრები ყოველ დილით ვარჯიშობენ და ცდილობენ აქტიურად ჩაებან ჯანსაღი ცხოვრების პოპულარიზაციაში. ინტერესის ზრდა ჯანმრთელობასთან და ვარჯიშთან მიმართებაში, ჩემი აზრით, გამოწვეულია საზოგადოების მსოფლმხედველობის ამაღლებით. დღესდღეობით გოგოსთვის თუ ბიჭისთვის წინა პლანზე აღნაგობა და კარგი სხეული დგას, ეს იქნება ნავარჯიშები მუცლის პრესი თუ დახვეწილი გულ-მკერდის არე.

მე, როგორც ჯანსაღი ცხოვრების ადვოკატი, თავს ვალდებულად ვგრძნობ ჩემს მკითხველს მივაწოდო უამრავი ვიდეო, რომელსაც რათქმაუდნა ყველასთვის პოპულარულ  საიტზე youtube-ზე ვიძიებ. ყველა მნიშვნელოვან და ადვილად შესასრულებელ ვარჯიშებს მე თავს მოუყრი ჩემს ბლოგზე. იმედი მაქვს ინტერესი დიდი იქნება, რადგან ფიტნესით და რეგულარული ვარჯიშებით ჩვენ არა მარტო ვიკლებთ წინაში, არამედ ვიყენებთ კუნთებს და ვიხანგრძლივებთ სიცოცხლეს, რადგან ვარჯიში გვეხმარება ვიყოთ ჯანმრთელები, ჯანსაღები და ამასთანავე გამოვიყურებოდეთ მიმზიდველად. ასე რომ ჩემო კარგებო მოგიწოდებთ, რომ არ დაიზაროთ ვარჯიში, მოიხსენით კომპლექსები და დაიწყეთ ჯანსაღი ცხოვრება, რადგან ჯანსაღ სხეულში ჯანსაღი სულია.

This entry was posted in ვარჯიში, სხვა and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to დაიწყე ჯანსაღი ცხოვრება!

  1. medeagigauri says:

    მეც მინდა ვარჯიშის დაწყება, მაგრამ ვერც ვიცლი, ვერც ადრე ვიღვიძებ და არც არავინ მყავს ისეთი, ვინც მხარს დამიჭერს, ალბათ, მოტივაცია მაქვს დაბალი და ყველაფერი მაგის ბრალია😦😦

  2. Ti_ko says:

    მე სულ ვვარჯიშოობ. დილით ადრე ადგომა არაა აუცილებელი, ფიტნეს ცენტრები ხომ არსებობს და როცა გინდა, მაშინ მიხვალ :))) ზამთარში ძალიან მეზარება, მარა გაზაფხული როგორც კი დაიწყება მაშინვე მივრბივარ :))

    • sal4you says:

      dzalian kargiaaa:)) moxaruli var rom bvarjishob.. xom magram bevrs pitnes centrebshi siaruli ar sheudzlia an xeli ar miuwvdebaa,, dzalian kargia rom varjishobb.. mshvenieriaaa

  3. MaNvEeL says:

    medea jobs daiwyo varjishi..rogorc vici sagamos sirbili jobs dilisas..

  4. MaNvEeL says:

    medee ertad dauyvet xolme gindaa..??:D:D:Dmee marto dzvaliga davrchebii..D::D

  5. MaNvEeL says:

    saloo gasasuqebeli dietac dawere isee..:D

Leave a Reply

